ID: 12748
Medewerk(st)er salarisadministratie / HR payroll coordinator
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wil jij aan de slag als HR payroll coördinator voor Dow Benelux Integrated Center?
Bedrijfsomschrijving
Dow Benelux Integrated Center is een snel groeiende zelfstandige onderneming die services op maat levert aan Dow businesses en joint ventures in heel Europa, het Midden-Oosten, Afrika en India. Denk aan logistieke services, maar ook administratieve diensten op het terrein van facturering en inkoop. De diversiteit aan functies in het service center is groot, net als de diversiteit aan medewerkers; zowel in leeftijd als in nationaliteit. Het service center kent meer dan 45 verschillende nationaliteiten en er worden meer dan 30 talen gesproken.
Functieomschrijving
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en coördinatie van de administratieve en control activiteiten voor de EMEAI regio namens de DOW payroll afdeling. Je taken zijn als volgt:
Functie-eisen
Jij voldoet aan onderstaand profiel:
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een fulltime functie binnen een internationale werkomgeving. Afhankelijk van werkervaring en opleiding, ligt je salaris tussen € 2300,- en € 2900,- bruto per maand.Daarnaast heb je recht op 25 vakantiedagen, worden je kilometers aan €0,19 per km vergoed en de tunnel aan t-tag tarief (indien van toepassing).Verder bieden wij de mogelijkheid tot een collectieve zorgverzekering.
Wil je solliciteren voor deze functie? Dan ontvangen wij graag een Engelstalig CV.
Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact met Mandy Nielen opnemen via 088-1348301 of 0115-562230.
Bedrijfsomschrijving
Dow Benelux Integrated Center is een snel groeiende zelfstandige onderneming die services op maat levert aan Dow businesses en joint ventures in heel Europa, het Midden-Oosten, Afrika en India. Denk aan logistieke services, maar ook administratieve diensten op het terrein van facturering en inkoop. De diversiteit aan functies in het service center is groot, net als de diversiteit aan medewerkers; zowel in leeftijd als in nationaliteit. Het service center kent meer dan 45 verschillende nationaliteiten en er worden meer dan 30 talen gesproken.
Functieomschrijving
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en coördinatie van de administratieve en control activiteiten voor de EMEAI regio namens de DOW payroll afdeling. Je taken zijn als volgt:
- Het beheren en het hebben van de volledige verantwoording voor de gegevens naar en van PWC voor de ondersteunde EMEAI landen;
- Je bent verantwoordelijk voor de payroll-gerelateerde financiële boekingen;
- Het verwerken van informatie op een vertrouwelijke manier, met grote nauwkeurigheid;
- Zorgen voor een accurate en tijdige betalingen aan werknemers en lokale overheden;
- De werkzaamheden uitvoeren volgens de compliance-eisen van DOW.
Functie-eisen
Jij voldoet aan onderstaand profiel:
- Uitstekende kennis van de Engelse taal;
- 3 tot 5 jaar ervaring met payroll activiteiten;
- Kennis van een derde Europese taal is een pré;
- Een diploma op minimaal MBO 4 niveau;
- Aantoonbare kennis van SAP, accounting systemen, rapporteer tools en banksoftware is een pré;
- Uitstekende planning en organisatorische vaardigheden;
- Stressbestendig, klantgericht, analytisch en in staat om met complexiteit om te gaan.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een fulltime functie binnen een internationale werkomgeving. Afhankelijk van werkervaring en opleiding, ligt je salaris tussen € 2300,- en € 2900,- bruto per maand.Daarnaast heb je recht op 25 vakantiedagen, worden je kilometers aan €0,19 per km vergoed en de tunnel aan t-tag tarief (indien van toepassing).Verder bieden wij de mogelijkheid tot een collectieve zorgverzekering.
Wil je solliciteren voor deze functie? Dan ontvangen wij graag een Engelstalig CV.
Voor meer informatie over deze vacature, kun je contact met Mandy Nielen opnemen via 088-1348301 of 0115-562230.