ID: 9704
Advertentie ID: #9704 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
callcenter medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een van de grootste partijen in klantcontact. Al meer dan dertig jaar onderhouden zij het contact tussen grote bekende A-merken en hun klanten. Op dit moment werken er zo'n 3500 mensen in Nederland verspreid over 6 verschillende locaties.
Functieomschrijving
Kom je uit Zoetermeer of ben je bereid hier naar toe te komen? Ga je graag persoonlijk in gesprek met een klant? Ben je minimaal 12 uur per week beschikbaar? Dan hebben wij werk voor jou op de outbound afdeling van het callcenter!
Als commercieel medewerker kom je in contact met klanten die hun lidmaatschap willen opzeggen. Jouw doel is deze klanten enthousiast te maken en daardoor hun lidmaatschap te behouden. Dit doe je door in het gesprek de juiste vragen te stellen en zo achter de klantbehoefte te komen. Op basis van die verkregen informatie doe je de klant een passend voorstel. Je zal je tijdens je gesprek met de klant ook actief richten op de klanttevredenheid en ze het WOW-gevoel geven.
De werktijden in Zoetermeer zijn flexibel: van maandag t/m vrijdag tussen 12:30 en 21:00 uur. en op zaterdag tussen 10:00 en 14:00 uur. Wij vragen een minimale beschikbaarheid van 12 uur per week waarvan minimaal 2 avonden tot 21:00 uur.
Functie-eisen
Op 16 april start er een nieuwe training (volledig betaald) van 1 week in Zoetermeer. Dit kan zowel overdag als in de avond. Wil je daar bij zijn? Reageer dan snel!
Om voor deze functie in aanmerking te komen dien je te beschikken over zeer goede communicatieve vaardigheden. Denk hierbij aan communiceren op een commerciële overtuigende maar toch klantvriendelijke manier. Je kunt je inleven in personen en kunt schakelen tussen diverse situaties en vragen van de klant. Daarnaast word je gemotiveerd door het behalen van targets en salesdoelen en beschik je over goede computervaardigheden.
Wanneer je aan de slag gaat wordt er een VOG verklaring aangevraagd. Indien je denkt dat dit een probleem is, geef dit dan vooraf aan!
Arbeidsvoorwaarden
Naast een prettige, informele werksfeer is er ruimte voor persoonlijke groei, zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid. Je krijgt een marktconform salaris die je kunt aanvullen met goed haalbare bonussen. Daarnaast ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten vanaf 10 km.
Je kunt je werktijden flexibel indelen en kunt daarnaast opleidingen en cursussen volgen. De kosten worden voor je betaald, de inzet komt van jou! Denk aan opleidingen als: Word, Excel, WFT, gesprekstechnieken, presenteren, tijdmanagement, onderhandelen.
Je start met een professionele training die een week duurt. Deze wordt volledig betaald. Wij verwachten van jou dat je deze periode volledig beschikbaar bent. De eerst volgende training gaat van start op 16 april!
Sollicitatieprocedure
Je mag je CV mailen naar breda.heusdenhout@carriere-uitzendbureau.nl. Wij zullen op zeer korte termijn contact met je opnemen voor een 1e telefonische intake. Indien alles duidelijk is mag je op gesprek bij ons op de vestiging in jouw buurt waar we persoonlijk alle ins- en outs van de functie kunnen doornemen. Tevens wordt er een klein dictee afgenomen. Indien er vanuit beide partijen een positieve match is, regelen wij voor jou een gesprek bij onze klant en kun je per 16 april aan de slag!
Onze opdrachtgever is een van de grootste partijen in klantcontact. Al meer dan dertig jaar onderhouden zij het contact tussen grote bekende A-merken en hun klanten. Op dit moment werken er zo'n 3500 mensen in Nederland verspreid over 6 verschillende locaties.
Functieomschrijving
Kom je uit Zoetermeer of ben je bereid hier naar toe te komen? Ga je graag persoonlijk in gesprek met een klant? Ben je minimaal 12 uur per week beschikbaar? Dan hebben wij werk voor jou op de outbound afdeling van het callcenter!
Als commercieel medewerker kom je in contact met klanten die hun lidmaatschap willen opzeggen. Jouw doel is deze klanten enthousiast te maken en daardoor hun lidmaatschap te behouden. Dit doe je door in het gesprek de juiste vragen te stellen en zo achter de klantbehoefte te komen. Op basis van die verkregen informatie doe je de klant een passend voorstel. Je zal je tijdens je gesprek met de klant ook actief richten op de klanttevredenheid en ze het WOW-gevoel geven.
De werktijden in Zoetermeer zijn flexibel: van maandag t/m vrijdag tussen 12:30 en 21:00 uur. en op zaterdag tussen 10:00 en 14:00 uur. Wij vragen een minimale beschikbaarheid van 12 uur per week waarvan minimaal 2 avonden tot 21:00 uur.
Functie-eisen
Op 16 april start er een nieuwe training (volledig betaald) van 1 week in Zoetermeer. Dit kan zowel overdag als in de avond. Wil je daar bij zijn? Reageer dan snel!
Om voor deze functie in aanmerking te komen dien je te beschikken over zeer goede communicatieve vaardigheden. Denk hierbij aan communiceren op een commerciële overtuigende maar toch klantvriendelijke manier. Je kunt je inleven in personen en kunt schakelen tussen diverse situaties en vragen van de klant. Daarnaast word je gemotiveerd door het behalen van targets en salesdoelen en beschik je over goede computervaardigheden.
Wanneer je aan de slag gaat wordt er een VOG verklaring aangevraagd. Indien je denkt dat dit een probleem is, geef dit dan vooraf aan!
Arbeidsvoorwaarden
Naast een prettige, informele werksfeer is er ruimte voor persoonlijke groei, zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid. Je krijgt een marktconform salaris die je kunt aanvullen met goed haalbare bonussen. Daarnaast ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten vanaf 10 km.
Je kunt je werktijden flexibel indelen en kunt daarnaast opleidingen en cursussen volgen. De kosten worden voor je betaald, de inzet komt van jou! Denk aan opleidingen als: Word, Excel, WFT, gesprekstechnieken, presenteren, tijdmanagement, onderhandelen.
Je start met een professionele training die een week duurt. Deze wordt volledig betaald. Wij verwachten van jou dat je deze periode volledig beschikbaar bent. De eerst volgende training gaat van start op 16 april!
Sollicitatieprocedure
Je mag je CV mailen naar breda.heusdenhout@carriere-uitzendbureau.nl. Wij zullen op zeer korte termijn contact met je opnemen voor een 1e telefonische intake. Indien alles duidelijk is mag je op gesprek bij ons op de vestiging in jouw buurt waar we persoonlijk alle ins- en outs van de functie kunnen doornemen. Tevens wordt er een klein dictee afgenomen. Indien er vanuit beide partijen een positieve match is, regelen wij voor jou een gesprek bij onze klant en kun je per 16 april aan de slag!