ID: 9252
Advertentie ID: #9252 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantenservice Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Wil je samen met ons meebouwen aan de meest geliefde klantenservice van Nederland? Lijkt het je leuk om te werken voor een A-merk met een goed salaris? Bij Albert Heijn zoeken wij talent, die zich telefonisch uitstekend weet uit te drukken en in staat is om onze klanttevredenheid te vergroten.
Het gaat om een flexibele baan waarbij je een keuze hebt om 16-24 uur of 24-32 uur per week te werken. Je bent het aanspreekpunt voor de klanten van ons merk Albert Heijn en je zorgt ervoor dat je iedereen met en aan een glimlach helpt. Je begint de dag met een lekkere kop koffie van ons huismerk Perla of je gaat voor één van onze overheerlijke smaken thee en je maakt je klaar om de lijn in te gaan. Je beantwoordt allerlei klantvragen van online boodschappen bestellen tot aan de boodschappen die in de koelkast staan.
Op vaste momenten steken jij en je collega's binnen je team de koppen bij elkaar om te bespreken wat er goed gaat én wat beter kan. Daarnaast grijpen jij en je collega's dit moment aan om belangrijke kennis te delen over onderwerpen die tijdens je dienst wat vaker voorkomen dan normaal.
Je bent elke dag bezig met het verbeteren van je persoonlijke doelen in klanttevredenheid (NPS) en bewaak je het aantal gesprekken per uur (CPU). Je wilt graag iedere dag verbeteren dus analyseer je samen met je senior je klantgesprekken en heb je 1-op-1-coachingsmomenten met je teamleider en werk je samen aan je verbeterpunten.
Ondanks dat de dag voorbij vliegt heb jij na 2 uurtjes bellen een kwartiertje pauze om vervolgens door te knallen richting lunch of diner om daarna in de middag of avond je dag af te sluiten met nog een paar leuke klantgesprekken.
Wil jij graag bij ons werken, dan vragen wij het volgende van jou:
- Je bent tenminste 4 hele dagen beschikbaar (ma t/m za tussen 7.00 - 23.00 uur) bij 16-24 uur per week of;
- Je bent tenminste 5 hele dagen beschikbaar (ma t/m za tussen 7.00 - 23.00 uur) bij 24-32 uur per week;
- Je mag door-de-week 2 (bij 16-24 uur) of 1 (bij 24-32 uur) dag(en) naar keuze afblokken m.u.v. de zaterdag en de eerste 3 opleidingsweken;
- Je hebt minimaal een werk/denk niveau MBO3;
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
- De eerste 3 maanden zijn er weinig verlofmogelijkheden i.v.m. een uitgebreid opleidingstraject;
- Je hebt enige werkervaring binnen telefonisch klantcontact.
Onder het mom `Everybody Appie` krijg je van ons:
- Een salaris van € 11,84 bruto per uur en daar bovenop ontvang je 7,5% ADV-toeslag;
- Een toeslag door de week na 20.00 uur (25%) en op zaterdag na 18.00 uur (50%);
- Een opbouw van 25 vakantiedagen naar rato en 8% vakantiegeld;
- Een tegemoetkoming in de reiskosten tot maximaal 45 km;
- Een pensioenregeling nadat je een half jaar via ons aan de slag bent vanaf 21 jaar;
- Kortingen, zoals die op verzekeringen bij Centraal Beheer Achmea en/of op zorgverzekeringen bij Zilveren Kruis.
Belangrijke data:
- donderdag 3 mei van 10.00 - 12.30 uur - heb je pre-job-coaching na het 'goed' afronden van onze online test;
- dinsdag 8 mei van 13.00 - 15.00 uur - heb je een klikgesprek bij AH.
In de eerste 3 opleidingsweken werk je 5 dagen (zie onderstaande), het is essentieel dat je 100% aanwezig bent, je kan/mag geen enkele dag missen! De reden hiervoor is dat er simpelweg geen tijd is om een deel van de training op een ander moment in te halen, dus mocht je onverhoopt toch niet 100% aanwezig kunnen zijn betekent dit dat je opdracht vroegtijdig stopt.
Opleiding:
- week 20 THEORIE ma 9.00 - 14.00 en 14.00 - 19.00 uur, di t/m vr 9.00 - 15.00 en 12.00 - 19.00 uur;
- week 21 BUDDYWEEK di t/m za 9.00 - 13.00 en 13.30 - 17.30 uur;
- week 22 BUDDYWEEK ma t/m vr 9.00 - 13.00 en 13.30 - 17.30 uur.
Er zijn 2 opleidingsgroepen met vaste begeleiders, je word in één van de twee ingedeeld en deze indeling blijft ongewijzigd.
Wil jij aan `t werk voor de leukste supermarktketen van Nederland? Solliciteer direct online! Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan. Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op T-Point. Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.
Wil je samen met ons meebouwen aan de meest geliefde klantenservice van Nederland? Lijkt het je leuk om te werken voor een A-merk met een goed salaris? Bij Albert Heijn zoeken wij talent, die zich telefonisch uitstekend weet uit te drukken en in staat is om onze klanttevredenheid te vergroten.
Het gaat om een flexibele baan waarbij je een keuze hebt om 16-24 uur of 24-32 uur per week te werken. Je bent het aanspreekpunt voor de klanten van ons merk Albert Heijn en je zorgt ervoor dat je iedereen met en aan een glimlach helpt. Je begint de dag met een lekkere kop koffie van ons huismerk Perla of je gaat voor één van onze overheerlijke smaken thee en je maakt je klaar om de lijn in te gaan. Je beantwoordt allerlei klantvragen van online boodschappen bestellen tot aan de boodschappen die in de koelkast staan.
Op vaste momenten steken jij en je collega's binnen je team de koppen bij elkaar om te bespreken wat er goed gaat én wat beter kan. Daarnaast grijpen jij en je collega's dit moment aan om belangrijke kennis te delen over onderwerpen die tijdens je dienst wat vaker voorkomen dan normaal.
Je bent elke dag bezig met het verbeteren van je persoonlijke doelen in klanttevredenheid (NPS) en bewaak je het aantal gesprekken per uur (CPU). Je wilt graag iedere dag verbeteren dus analyseer je samen met je senior je klantgesprekken en heb je 1-op-1-coachingsmomenten met je teamleider en werk je samen aan je verbeterpunten.
Ondanks dat de dag voorbij vliegt heb jij na 2 uurtjes bellen een kwartiertje pauze om vervolgens door te knallen richting lunch of diner om daarna in de middag of avond je dag af te sluiten met nog een paar leuke klantgesprekken.
Wil jij graag bij ons werken, dan vragen wij het volgende van jou:
- Je bent tenminste 4 hele dagen beschikbaar (ma t/m za tussen 7.00 - 23.00 uur) bij 16-24 uur per week of;
- Je bent tenminste 5 hele dagen beschikbaar (ma t/m za tussen 7.00 - 23.00 uur) bij 24-32 uur per week;
- Je mag door-de-week 2 (bij 16-24 uur) of 1 (bij 24-32 uur) dag(en) naar keuze afblokken m.u.v. de zaterdag en de eerste 3 opleidingsweken;
- Je hebt minimaal een werk/denk niveau MBO3;
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
- De eerste 3 maanden zijn er weinig verlofmogelijkheden i.v.m. een uitgebreid opleidingstraject;
- Je hebt enige werkervaring binnen telefonisch klantcontact.
Onder het mom `Everybody Appie` krijg je van ons:
- Een salaris van € 11,84 bruto per uur en daar bovenop ontvang je 7,5% ADV-toeslag;
- Een toeslag door de week na 20.00 uur (25%) en op zaterdag na 18.00 uur (50%);
- Een opbouw van 25 vakantiedagen naar rato en 8% vakantiegeld;
- Een tegemoetkoming in de reiskosten tot maximaal 45 km;
- Een pensioenregeling nadat je een half jaar via ons aan de slag bent vanaf 21 jaar;
- Kortingen, zoals die op verzekeringen bij Centraal Beheer Achmea en/of op zorgverzekeringen bij Zilveren Kruis.
Belangrijke data:
- donderdag 3 mei van 10.00 - 12.30 uur - heb je pre-job-coaching na het 'goed' afronden van onze online test;
- dinsdag 8 mei van 13.00 - 15.00 uur - heb je een klikgesprek bij AH.
In de eerste 3 opleidingsweken werk je 5 dagen (zie onderstaande), het is essentieel dat je 100% aanwezig bent, je kan/mag geen enkele dag missen! De reden hiervoor is dat er simpelweg geen tijd is om een deel van de training op een ander moment in te halen, dus mocht je onverhoopt toch niet 100% aanwezig kunnen zijn betekent dit dat je opdracht vroegtijdig stopt.
Opleiding:
- week 20 THEORIE ma 9.00 - 14.00 en 14.00 - 19.00 uur, di t/m vr 9.00 - 15.00 en 12.00 - 19.00 uur;
- week 21 BUDDYWEEK di t/m za 9.00 - 13.00 en 13.30 - 17.30 uur;
- week 22 BUDDYWEEK ma t/m vr 9.00 - 13.00 en 13.30 - 17.30 uur.
Er zijn 2 opleidingsgroepen met vaste begeleiders, je word in één van de twee ingedeeld en deze indeling blijft ongewijzigd.
Wil jij aan `t werk voor de leukste supermarktketen van Nederland? Solliciteer direct online! Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan. Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op T-Point. Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.