ID: 3842
Advertentie ID: #3842 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Manager Beheer & Onderhoud
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Je kan verwachten dat je komt bij een organisatie met een goede naamsbekendheid in de regio. Het werk spreekt voor zich. Naast hard werken wordt er ook heel hard gelachen. Buiten de waanzinnige organisatie waar je komt te werken, krijg je ook nog een rol waar jij op het gebied van beheer en onderhoud alles kan en mag bepalen. Zo krijg jij:
Functieomschrijving
Voor een installateur in regio Den Haag zijn wij per direct op zoek naar een manager beheer en onderhoud die de komende jaren de kwaliteit van het beheer en onderhoud alsmede de service gaat verbeteren. Daarnaast speel je een grote rol in het bedienen van de klant en de huidige contracten die lopen. Over werk is niet te klagen, het is namelijk een gerenommeerd installateur in de regio.De installateur is voornamelijk regionaal actief binnen de utiliteitsbouw. Daar richten zij zich op scholen, kantoorpanden en overige bedrijfsgebouwen in de regio. Ook zijn zij actief bij particulieren.Wat hen zo interessant maakt, is dat zij op compleet W niveau actief is. Zowel binnen de loodgieterij, waterzijdig, klimaat, koeling alsmede grondopslag behoort tot hen dienstenpakket. Vanaf realisatie tot en met onderhoud. Dit maakt hen uniek in de regio! De manager beheer en onderhoud zal voornamelijk de komende jaren actief bezig zijn met de kwaliteit te verbeteren. Dit is zowel op de afdeling als binnen de uitvoering en het beheer van de contracten. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering, werkvoorbereiding en contractbeheer en je bent onderdeel van de directie. Je inspireert, delegeert en ontwikkelt het personeel. Commercieel, financieel & organisatorisch ben je eindverantwoordelijk. Je weet precies welke teams het beste rendement behalen bij de klant. Je levert een significante bijdrage aan de samenwerking tussen de teams. Naast het leidinggeven optimaliseer je processen, zorg je voor een uniforme inrichting van systemen en ben je continu op zoek naar verbetermogelijkheden. Je stuurt op het beperken van risicos, productiviteit, inzetbaarheid, kosten en veiligheid. Je focus is naast onze interne organisatie ook gericht op het behouden en uitbreiden van de klantenportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de groei van het contractvolume en de onderstroom, dit doe je door goed op de hoogte te zijn van ontwikkelingen in de markt en het bedenken van een innovatieve, onderscheidende aanpak. Je maakt deel uit van het managementteam van de regio.
Functie-eisen
Een korte opsomming van jou kerntaken zijn o.a.:
Dit wordt er van je verwacht
Arbeidsvoorwaarden
Voor deze functie kom je bij Voort in dienst. Jij staat bij ons centraal. Elk moment van jou vinden wij bijzonder. En vieren wij samen. Wij zorgen dat jij op de juiste werkplek belandt. Waar jij past. Waar je techniek op de kaart zet. Want dat is jouw vak. En samen werken we aan jouw ontwikkeling. Zodat je blijft groeien op technisch en professioneel vlak. Je krijgt van ons:
Sollicitatieprocedure
Wil je meer weten? Neem dan contact op met v.haaze@voort.com of bel naar 06-20745985
Je kan verwachten dat je komt bij een organisatie met een goede naamsbekendheid in de regio. Het werk spreekt voor zich. Naast hard werken wordt er ook heel hard gelachen. Buiten de waanzinnige organisatie waar je komt te werken, krijg je ook nog een rol waar jij op het gebied van beheer en onderhoud alles kan en mag bepalen. Zo krijg jij:
Functieomschrijving
Voor een installateur in regio Den Haag zijn wij per direct op zoek naar een manager beheer en onderhoud die de komende jaren de kwaliteit van het beheer en onderhoud alsmede de service gaat verbeteren. Daarnaast speel je een grote rol in het bedienen van de klant en de huidige contracten die lopen. Over werk is niet te klagen, het is namelijk een gerenommeerd installateur in de regio.De installateur is voornamelijk regionaal actief binnen de utiliteitsbouw. Daar richten zij zich op scholen, kantoorpanden en overige bedrijfsgebouwen in de regio. Ook zijn zij actief bij particulieren.Wat hen zo interessant maakt, is dat zij op compleet W niveau actief is. Zowel binnen de loodgieterij, waterzijdig, klimaat, koeling alsmede grondopslag behoort tot hen dienstenpakket. Vanaf realisatie tot en met onderhoud. Dit maakt hen uniek in de regio! De manager beheer en onderhoud zal voornamelijk de komende jaren actief bezig zijn met de kwaliteit te verbeteren. Dit is zowel op de afdeling als binnen de uitvoering en het beheer van de contracten. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering, werkvoorbereiding en contractbeheer en je bent onderdeel van de directie. Je inspireert, delegeert en ontwikkelt het personeel. Commercieel, financieel & organisatorisch ben je eindverantwoordelijk. Je weet precies welke teams het beste rendement behalen bij de klant. Je levert een significante bijdrage aan de samenwerking tussen de teams. Naast het leidinggeven optimaliseer je processen, zorg je voor een uniforme inrichting van systemen en ben je continu op zoek naar verbetermogelijkheden. Je stuurt op het beperken van risicos, productiviteit, inzetbaarheid, kosten en veiligheid. Je focus is naast onze interne organisatie ook gericht op het behouden en uitbreiden van de klantenportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de groei van het contractvolume en de onderstroom, dit doe je door goed op de hoogte te zijn van ontwikkelingen in de markt en het bedenken van een innovatieve, onderscheidende aanpak. Je maakt deel uit van het managementteam van de regio.
Functie-eisen
Een korte opsomming van jou kerntaken zijn o.a.:
- Aansturing, beoordeling en ontwikkeling van intern personeel;
- Actief processen verbeteren t.o.v. bedrijfsvoering;
- Klantrelaties opbouwen, uitdiepen;
Dit wordt er van je verwacht
- 5-10 jaar aantoonbare ervaring als afdelingsmanager/operationeel manager/ manager beheer & onderhoud;
- HTS richting installatietechniek/werktuigbouwkunde;
- Aantoonbare kennis van klimaattechniek, koeltechniek & grondopslag;
- Innovatief acteren en vooruit durven te lopen en denken;
- Plannen en organiseren. Je houdt het overzicht en werkt planmatig & gestructureerd;
- Een echte verbinder tussen intern personeel en de klant;
Arbeidsvoorwaarden
Voor deze functie kom je bij Voort in dienst. Jij staat bij ons centraal. Elk moment van jou vinden wij bijzonder. En vieren wij samen. Wij zorgen dat jij op de juiste werkplek belandt. Waar jij past. Waar je techniek op de kaart zet. Want dat is jouw vak. En samen werken we aan jouw ontwikkeling. Zodat je blijft groeien op technisch en professioneel vlak. Je krijgt van ons:
- een mooie baan bij onze opdrachtgever
- een goed salaris om rond te komen en leuke dingen te doen
- 3 trainingen per jaar bij de Voort Academy om aan je ontwikkeling te werken
- een opleidingsbudget van €1250,- per jaar zodat je blijft groeien
- secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een aandraagbonus
- vakantiedagen zijn afhankelijk van de cao van de opdrachtgever
Sollicitatieprocedure
Wil je meer weten? Neem dan contact op met v.haaze@voort.com of bel naar 06-20745985