ID: 12751
Advertentie ID: #12751 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Intercedent Inhouse gezocht!
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Werkplezier, persoonlijke groei en vooral doen!Zoek jij een werkgever waar je een belangrijke bijdrage levert aan de economie? Waar je jouw commerciële talent en creatieve ideeën kwijt kunt? En een organisatie die ook nog eens investeert in jouw groei en ontwikkeling? Kom dan werken bij Timing!
Functieomschrijving
Wat ga je doen?Hoe het werken als inhouse Intercedent is? Geen dag is hetzelfde en de afwisseling is super. Beleef een werkdag van een intercedent op de Inhouse locatie.08:00 uur: Het is maandagochtend. Eerst even de e-mails bekijken of er direct wijzigingen in de planning doorgevoerd moeten worden. Hoe is het weekend verlopen en hoe zit het met de maandagochtend drukte?09:00 uur: Ik schuif aan bij het dagelijks overleg van de klant. Hoe druk wordt het vandaag? Wat verwacht de klant van ons met betrekking tot het personeel? Graag voorzie ik in de mogelijkheden die wij op dag basis hebben. Dienen er extra medewerkers te worden ingezet? Moet er nog een extra ploeg worden geregeld? We blikken alvast vooruit op komende week. We beoordelen de nieuwe kandidaten op basis van productiviteit en kwaliteit. Uitdagingen volop!10:00 uur: Ik maak een rondje op de werkvloer, bespreek de medewerkers met de leidinggevenden en overleg daar waar het nodig is.10:30 uur: Ik werk de planningsrapportages bij en bespreek dit samen met de klant alvorens we hem verzenden.11:00 uur: Ik verwerk een wijziging in de planning en heb telefonisch contact met 5 kandidaten die morgen op kennismaking komen.12:00 uur: Even wat administratie wegwerken en de laatste wijzigingen voor de middagplanning oppakken.12:30 uur: Lunchen met de collegas.13.00 uur: Rondleiding. De door ons nieuw geworven kandidaten krijgen een rondleiding over de werkvloer om hen een goed beeld te geven van de werkzaamheden. Daarna een kort gesprek met alle kandidaten. Hebben ze een goede indruk, zijn er nog vragen?15.00 uur: De gewerkte uren komen binnen en ik begin met de verwerking ervan, dit moet nauwkeurig gebeuren, want je wilt dat de salarisbetaling en de facturen kloppen!15:30 uur: De dag planning wordt gecontroleerd en de laatste wijzigingen voor de volgende dag worden doorgevoerd. Deze planning wordt naar de klant verzonden zodat iedereen weet wie er morgen komt werken!16:00 uur: Nog een rondje op de werkvloer. Ik bespreek met de werknemers en leidinggevenden hoe de dag is geweest en of er nog bijzonderheden zijn.16.30 uur: Als alles gecheckt is en de planning klopt kunnen wij met een goed gevoel naar huis!Wie zijn wij?Totaal werken wij met een team van 8 personen keihard om onze klant dagelijks te ondersteunen in hun core business. We helpen, ondersteunen elkaar, werken hard en maken ook graag lol samen.Wij zitten bij onze klant inhouse dit betekent dat we ook met andere teams te maken hebben. Indirect is ons team nog vele malen groter!
Functie-eisen
Wij vragen van jou:Je hebt een echte doenersmentaliteit en voelt je in de hectische uitzendwereld helemaal thuis. Je bent zowel commercieel als punctueel ingesteld en regelen en communiceren is één van je sterkste punten. Dit doe je op een professionele en betrokken manier. Je legt gemakkelijk contacten en kunt goed prioriteiten stellen en staat stevig in je schoenen. Je levert kwaliteit in dienstverlening en doet wat je zegt, want daar hechten we bij Timing veel waarde aan. Kortom een functie met veel verantwoordelijkheid waarbij dynamiek voorop staat. Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team binnen de logistieke dienstverlening.En dan de harde eisen:- MBO+ werk- en denkniveau;- Je bent fulltime beschikbaar, 32 uur is bespreekbaar;- Rijbewijs B, altijd handig, zeker niet dagelijks nodig;- Woonachtig in omgeving Oldenzaal/Enschede/Almelo
Arbeidsvoorwaarden
Bij Timing hebben we veel aandacht voor je persoonlijke groei en ontwikkeling en hier willen wij graag in investeren. Om je de kneepjes van het vak te leren, doorloop je een uitgebreid inwerk- en opleidingstraject bij het Talent Management van Timing. Dit samen met collega's uit het hele land, zodat je leert van andere ambitieuze medewerkers die zich op hetzelfde punt in hun loopbaan bevinden als jij. Maar ook als je al een tijd aan het werk bent, vinden we het belangrijk dat je blijft leren. Daarom kennen we bij Timing een individueel loopbaantraject, waarin we je aanmoedigen te blijven groeien zowel in je vak als persoonlijk.Wat we verder bieden is:- Resultaat gedreven werkomgeving, inspirerend leiderschap en plezier in het werk;- De mogelijkheid om jezelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen;- Marktconform arbeidsvoorwaarden pakket waarbij een smart phone een onderdeel is;- 25 vakantiedagen, een verjaardagsdag en keuze om je vrije dagen uit te bereiden met 13 ADV dagen of deze uit te laten betalen;- Een ontzettend leuk team waar je verschillende keren per jaar mee gaat eten, borrelen of barbecueën!Heb je nog vragen over deze vacature? Dan kun je ons altijd bellen voor meer informatie: Fatma Gunebakan 088-5015075
Werkplezier, persoonlijke groei en vooral doen!Zoek jij een werkgever waar je een belangrijke bijdrage levert aan de economie? Waar je jouw commerciële talent en creatieve ideeën kwijt kunt? En een organisatie die ook nog eens investeert in jouw groei en ontwikkeling? Kom dan werken bij Timing!
Functieomschrijving
Wat ga je doen?Hoe het werken als inhouse Intercedent is? Geen dag is hetzelfde en de afwisseling is super. Beleef een werkdag van een intercedent op de Inhouse locatie.08:00 uur: Het is maandagochtend. Eerst even de e-mails bekijken of er direct wijzigingen in de planning doorgevoerd moeten worden. Hoe is het weekend verlopen en hoe zit het met de maandagochtend drukte?09:00 uur: Ik schuif aan bij het dagelijks overleg van de klant. Hoe druk wordt het vandaag? Wat verwacht de klant van ons met betrekking tot het personeel? Graag voorzie ik in de mogelijkheden die wij op dag basis hebben. Dienen er extra medewerkers te worden ingezet? Moet er nog een extra ploeg worden geregeld? We blikken alvast vooruit op komende week. We beoordelen de nieuwe kandidaten op basis van productiviteit en kwaliteit. Uitdagingen volop!10:00 uur: Ik maak een rondje op de werkvloer, bespreek de medewerkers met de leidinggevenden en overleg daar waar het nodig is.10:30 uur: Ik werk de planningsrapportages bij en bespreek dit samen met de klant alvorens we hem verzenden.11:00 uur: Ik verwerk een wijziging in de planning en heb telefonisch contact met 5 kandidaten die morgen op kennismaking komen.12:00 uur: Even wat administratie wegwerken en de laatste wijzigingen voor de middagplanning oppakken.12:30 uur: Lunchen met de collegas.13.00 uur: Rondleiding. De door ons nieuw geworven kandidaten krijgen een rondleiding over de werkvloer om hen een goed beeld te geven van de werkzaamheden. Daarna een kort gesprek met alle kandidaten. Hebben ze een goede indruk, zijn er nog vragen?15.00 uur: De gewerkte uren komen binnen en ik begin met de verwerking ervan, dit moet nauwkeurig gebeuren, want je wilt dat de salarisbetaling en de facturen kloppen!15:30 uur: De dag planning wordt gecontroleerd en de laatste wijzigingen voor de volgende dag worden doorgevoerd. Deze planning wordt naar de klant verzonden zodat iedereen weet wie er morgen komt werken!16:00 uur: Nog een rondje op de werkvloer. Ik bespreek met de werknemers en leidinggevenden hoe de dag is geweest en of er nog bijzonderheden zijn.16.30 uur: Als alles gecheckt is en de planning klopt kunnen wij met een goed gevoel naar huis!Wie zijn wij?Totaal werken wij met een team van 8 personen keihard om onze klant dagelijks te ondersteunen in hun core business. We helpen, ondersteunen elkaar, werken hard en maken ook graag lol samen.Wij zitten bij onze klant inhouse dit betekent dat we ook met andere teams te maken hebben. Indirect is ons team nog vele malen groter!
Functie-eisen
Wij vragen van jou:Je hebt een echte doenersmentaliteit en voelt je in de hectische uitzendwereld helemaal thuis. Je bent zowel commercieel als punctueel ingesteld en regelen en communiceren is één van je sterkste punten. Dit doe je op een professionele en betrokken manier. Je legt gemakkelijk contacten en kunt goed prioriteiten stellen en staat stevig in je schoenen. Je levert kwaliteit in dienstverlening en doet wat je zegt, want daar hechten we bij Timing veel waarde aan. Kortom een functie met veel verantwoordelijkheid waarbij dynamiek voorop staat. Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team binnen de logistieke dienstverlening.En dan de harde eisen:- MBO+ werk- en denkniveau;- Je bent fulltime beschikbaar, 32 uur is bespreekbaar;- Rijbewijs B, altijd handig, zeker niet dagelijks nodig;- Woonachtig in omgeving Oldenzaal/Enschede/Almelo
Arbeidsvoorwaarden
Bij Timing hebben we veel aandacht voor je persoonlijke groei en ontwikkeling en hier willen wij graag in investeren. Om je de kneepjes van het vak te leren, doorloop je een uitgebreid inwerk- en opleidingstraject bij het Talent Management van Timing. Dit samen met collega's uit het hele land, zodat je leert van andere ambitieuze medewerkers die zich op hetzelfde punt in hun loopbaan bevinden als jij. Maar ook als je al een tijd aan het werk bent, vinden we het belangrijk dat je blijft leren. Daarom kennen we bij Timing een individueel loopbaantraject, waarin we je aanmoedigen te blijven groeien zowel in je vak als persoonlijk.Wat we verder bieden is:- Resultaat gedreven werkomgeving, inspirerend leiderschap en plezier in het werk;- De mogelijkheid om jezelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen;- Marktconform arbeidsvoorwaarden pakket waarbij een smart phone een onderdeel is;- 25 vakantiedagen, een verjaardagsdag en keuze om je vrije dagen uit te bereiden met 13 ADV dagen of deze uit te laten betalen;- Een ontzettend leuk team waar je verschillende keren per jaar mee gaat eten, borrelen of barbecueën!Heb je nog vragen over deze vacature? Dan kun je ons altijd bellen voor meer informatie: Fatma Gunebakan 088-5015075