ID: 11250
Advertentie ID: #11250 is verwijderd van uw verlanglijst.
Customer Service Coordinator
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een wereldmarktleider gespecialiseerd in het ontwerp, de productie en marketing van fitnessapparatuur die geschikt is voor zakelijk en privé gebruik. De apparatuur die zij leveren en produceren behoren tot het luxere fit segment. Naast de sportieve bedrijfscultuur heerst er binnen de organisatie een jonge en dynamische sfeer. Het hoofdkantoor is gevestigd in Chicago, USA. Er werken wereldwijd meer dan 2400 mensen voor onze opdrachtgever in meer dan 120 landen. Daarbij heeft onze opdrachtgever 12 kantoren in de wereld en werkt daarnaast met 140 exclusieve dealers & distributors in verschillende landen. Vanuit het kantoor in Barendrecht wordt de Benelux en de distributors (Distributor Business EMEA) in Europa, Midden- Oosten en Afrika aangestuurd. Door de groei van deze afdeling zijn wij op zoek naar een Internationale Customer Service Coordinator.
Functieomschrijving
Je dag bestaat uit het verwerken van bestellingen en een proactieve follow up met het leveren van de best mogelijke service. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van het volledige bestelproces voor onze distributeurspartners in de EMEA-regio vanaf het invoeren van bestellingen tot het leveren van goederen. Dit omvat ook het afstemmen van levertijden, het regelen van ophaaldata bij onze magazijnen en het controleren van ordergoedkeuring met de verkoop- en financiële afdelingen. Naast de afdeling verkoop en finance, werk je ook nauw samen met de logistiek en service afdeling.
In jouw rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze EMEA-distributeurs met betrekking tot inkooporders voor onderdelen, garantieorders en andere gerelateerde vragen. Het is verantwoordelijke functie waarbij jij de schakel tussen de distributeurs en de verschillende afdelingen in het Amerikaanse kantoor en magazijnen bent. Binnen no-time ben jij dus over heel de wereld bekend.
Functie-eisen
We zijn op zoek naar een starter met een afgeronde HBO opleiding en een proactieve mindset die alle problemen die kunnen optreden met een klantgerichte aanpak kan oplossen. Jij begrijpt complexe bedrijfsprocessen als geen ander. Verder ben jij beschikbaar voor 40 uur per week. Je hebt affiniteit met Microsoft Office en bent communicatief sterk. Het is belangrijk dat jij de Nederlandse en Engelse taal uitstekend beheerst.
Arbeidsvoorwaarden
Als Internationale Customer Service Coordinator verdien je tussen de €2300 en €2600 euro bruto per maand o.b.v. een 40 uur durende werkweek. Naast dit mooie salaris biedt onze opdrachtgever ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zoals een 13e maand, reiskosten vergoeding en 25 vakantie dagen. Naast deze arbeidsvoorwaarden biedt onze opdrachtgever ook volop doorgroeimogelijkheden en ontwikkel mogelijkheden.
Sollicitatieprocedure
Ben jij de nieuwe collega voor onze opdrachtgever? Laat dit dan zo snel mogelijk aan mij weten door te reageren op de vacature middels de sollicitatiebutton. Je kunt ook contact met mij opnemen via tea.ferhatovic@careermaker.nl of bel naar 010 444 56 40. Tot snel!
Onze opdrachtgever is een wereldmarktleider gespecialiseerd in het ontwerp, de productie en marketing van fitnessapparatuur die geschikt is voor zakelijk en privé gebruik. De apparatuur die zij leveren en produceren behoren tot het luxere fit segment. Naast de sportieve bedrijfscultuur heerst er binnen de organisatie een jonge en dynamische sfeer. Het hoofdkantoor is gevestigd in Chicago, USA. Er werken wereldwijd meer dan 2400 mensen voor onze opdrachtgever in meer dan 120 landen. Daarbij heeft onze opdrachtgever 12 kantoren in de wereld en werkt daarnaast met 140 exclusieve dealers & distributors in verschillende landen. Vanuit het kantoor in Barendrecht wordt de Benelux en de distributors (Distributor Business EMEA) in Europa, Midden- Oosten en Afrika aangestuurd. Door de groei van deze afdeling zijn wij op zoek naar een Internationale Customer Service Coordinator.
Functieomschrijving
Je dag bestaat uit het verwerken van bestellingen en een proactieve follow up met het leveren van de best mogelijke service. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van het volledige bestelproces voor onze distributeurspartners in de EMEA-regio vanaf het invoeren van bestellingen tot het leveren van goederen. Dit omvat ook het afstemmen van levertijden, het regelen van ophaaldata bij onze magazijnen en het controleren van ordergoedkeuring met de verkoop- en financiële afdelingen. Naast de afdeling verkoop en finance, werk je ook nauw samen met de logistiek en service afdeling.
In jouw rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze EMEA-distributeurs met betrekking tot inkooporders voor onderdelen, garantieorders en andere gerelateerde vragen. Het is verantwoordelijke functie waarbij jij de schakel tussen de distributeurs en de verschillende afdelingen in het Amerikaanse kantoor en magazijnen bent. Binnen no-time ben jij dus over heel de wereld bekend.
Functie-eisen
We zijn op zoek naar een starter met een afgeronde HBO opleiding en een proactieve mindset die alle problemen die kunnen optreden met een klantgerichte aanpak kan oplossen. Jij begrijpt complexe bedrijfsprocessen als geen ander. Verder ben jij beschikbaar voor 40 uur per week. Je hebt affiniteit met Microsoft Office en bent communicatief sterk. Het is belangrijk dat jij de Nederlandse en Engelse taal uitstekend beheerst.
Arbeidsvoorwaarden
Als Internationale Customer Service Coordinator verdien je tussen de €2300 en €2600 euro bruto per maand o.b.v. een 40 uur durende werkweek. Naast dit mooie salaris biedt onze opdrachtgever ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zoals een 13e maand, reiskosten vergoeding en 25 vakantie dagen. Naast deze arbeidsvoorwaarden biedt onze opdrachtgever ook volop doorgroeimogelijkheden en ontwikkel mogelijkheden.
Sollicitatieprocedure
Ben jij de nieuwe collega voor onze opdrachtgever? Laat dit dan zo snel mogelijk aan mij weten door te reageren op de vacature middels de sollicitatiebutton. Je kunt ook contact met mij opnemen via tea.ferhatovic@careermaker.nl of bel naar 010 444 56 40. Tot snel!