ID: 2811
Ben jij onze Front Office kanjer? - Luxury Suites Amsterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Luxury Suites Amsterdam.
Ontdek wat echte luxe is bij hotel Luxury Suites Amsterdam. Bij Luxury Suites zult u zich een echte VIP voelen! Wij zijn gelegen in het mooie stadshart van Amsterdam. Verblijf direct in het centrum, waar u kunt genieten van uw welverdiende nachtrust en alle exclusieve services die wij u bieden, te midden in een intieme setting.
Luxury Suites telt 25 unieke suites en penthouses, variërend van 50 m² tot maar liefst 90 m². Al onze suites en penthouses bieden luxe extra's en zijn uniek qua inrichting en uitstraling. Sommige suites hebben zelfs een klein terras en de penthouses bieden een indrukwekkend uitzicht over het Amsterdamse kanaal de Oudeschans'. Daarnaast is elke suite uitgerust met een eigen keuken, waar u naar eigen wens gebruik van kunt maken.
U kunt bij ons aan de bar genieten van de meest exclusieve binnen- en buitenlandse dranken. Wat uw voorkeuren ook mogen zijn, wij zorgen ervoor dat uw verblijf in Luxury Suites Amsterdam onvergetelijk zal zijn.
Functiebeschrijving
Wie is de front office medewerker?
U bent het gezicht van het hotel (het visitekaartje), het eerste aanspreekpunt om een ieder het naar de zin te maken voor, tijdens en na het vertrek. U geeft de eerste indruk aan de gast en bent daarmee bepalend voor het verblijf. Kortom behandel de gast zoals u zelf behandelt wil worden.
Wat wordt van u verwacht?
U bent een echte ambassadeur voor het hotel, de gast(en) dienen zich speciaal te voelen door de persoonlijke benadering en behandeling van. Er wordt verwacht dat u te allen tijde klaar staat voor uw gasten als een echte host. Nee komt niet voor, denk oplossingsgericht, kortom de gast loopt de deur uit met een onvergetelijke ervaring.
Wat houdt uw taak in?
De medewerker Front-office is verantwoordelijk voor de volgende zaken, te weten:
§ Het ontvangen van gasten
§ Inchecken van gasten en geven van algemene en toeristische informatie aan gasten
§ Begeleiden van de gasten naar de kamer
§ Verlenen van service tijdens het verblijf (wekdienst, doorgeven berichten, eventueel boeken van evenementen in de stad, tours en tickets boeken, vliegtickets uitprinten e.d.)
§ Advisering of aanbevelingen voor uitstapjes etc.
§ Monitoren van tevredenheid tijdens het verblijf
§ Bijhouden van de gast in huis lijst
§ Bedienen van de telefooncentrale
§ Verrichten van eenvoudige administratieve en secretariële werkzaamheden
§ Afwerken van de checklist
§ Hanteren van de inwerklijst en procedures
§ Ontbijt en F&B assisteren in rustige periodes
§ Uitchecken van gasten
§ Aannemen van individuele reserveringen
§ Organiseren van extra's zoals; bloemen, taart en bijzondere verzoeken
§ Versturen van eenvoudige en individuele (kamer) reserveringsbevestigingen
§ Inboeken van individuele kamerreserveringen
Functie-eisen
We verwachten van u een zeer grote mate van zelfstandigheid. Het betreft een dynamische baan waar veel mogelijk is en afhankelijk van uw eigen gedrevenheid en initiatief de mogelijkheid geboden wordt om andere uitdagende projecten uit te voeren en door te groeien!
Wij zijn op zoek naar een gedreven, flexibel, commercieel denkend, gastvrij, energiek, zelfkritisch, leergierig, representatief en communicatief persoon, die het een uitdaging vind om op het hoogste niveau (5 sterren) te werken in een dynamische en geborgen omgeving, waar de lijnen kort en duidelijk zijn.
Geen 9 tot 5 mentaliteit heeft, het geen probleem vindt om in de weekenden te werken en de overige afdelingen zonder moeite te ondersteunen waar nodig!
U beschikt over:
Ontdek wat echte luxe is bij hotel Luxury Suites Amsterdam. Bij Luxury Suites zult u zich een echte VIP voelen! Wij zijn gelegen in het mooie stadshart van Amsterdam. Verblijf direct in het centrum, waar u kunt genieten van uw welverdiende nachtrust en alle exclusieve services die wij u bieden, te midden in een intieme setting.
Luxury Suites telt 25 unieke suites en penthouses, variërend van 50 m² tot maar liefst 90 m². Al onze suites en penthouses bieden luxe extra's en zijn uniek qua inrichting en uitstraling. Sommige suites hebben zelfs een klein terras en de penthouses bieden een indrukwekkend uitzicht over het Amsterdamse kanaal de Oudeschans'. Daarnaast is elke suite uitgerust met een eigen keuken, waar u naar eigen wens gebruik van kunt maken.
U kunt bij ons aan de bar genieten van de meest exclusieve binnen- en buitenlandse dranken. Wat uw voorkeuren ook mogen zijn, wij zorgen ervoor dat uw verblijf in Luxury Suites Amsterdam onvergetelijk zal zijn.
Functiebeschrijving
Wie is de front office medewerker?
U bent het gezicht van het hotel (het visitekaartje), het eerste aanspreekpunt om een ieder het naar de zin te maken voor, tijdens en na het vertrek. U geeft de eerste indruk aan de gast en bent daarmee bepalend voor het verblijf. Kortom behandel de gast zoals u zelf behandelt wil worden.
Wat wordt van u verwacht?
U bent een echte ambassadeur voor het hotel, de gast(en) dienen zich speciaal te voelen door de persoonlijke benadering en behandeling van. Er wordt verwacht dat u te allen tijde klaar staat voor uw gasten als een echte host. Nee komt niet voor, denk oplossingsgericht, kortom de gast loopt de deur uit met een onvergetelijke ervaring.
Wat houdt uw taak in?
De medewerker Front-office is verantwoordelijk voor de volgende zaken, te weten:
§ Het ontvangen van gasten
§ Inchecken van gasten en geven van algemene en toeristische informatie aan gasten
§ Begeleiden van de gasten naar de kamer
§ Verlenen van service tijdens het verblijf (wekdienst, doorgeven berichten, eventueel boeken van evenementen in de stad, tours en tickets boeken, vliegtickets uitprinten e.d.)
§ Advisering of aanbevelingen voor uitstapjes etc.
§ Monitoren van tevredenheid tijdens het verblijf
§ Bijhouden van de gast in huis lijst
§ Bedienen van de telefooncentrale
§ Verrichten van eenvoudige administratieve en secretariële werkzaamheden
§ Afwerken van de checklist
§ Hanteren van de inwerklijst en procedures
§ Ontbijt en F&B assisteren in rustige periodes
§ Uitchecken van gasten
§ Aannemen van individuele reserveringen
§ Organiseren van extra's zoals; bloemen, taart en bijzondere verzoeken
§ Versturen van eenvoudige en individuele (kamer) reserveringsbevestigingen
§ Inboeken van individuele kamerreserveringen
Functie-eisen
We verwachten van u een zeer grote mate van zelfstandigheid. Het betreft een dynamische baan waar veel mogelijk is en afhankelijk van uw eigen gedrevenheid en initiatief de mogelijkheid geboden wordt om andere uitdagende projecten uit te voeren en door te groeien!
Wij zijn op zoek naar een gedreven, flexibel, commercieel denkend, gastvrij, energiek, zelfkritisch, leergierig, representatief en communicatief persoon, die het een uitdaging vind om op het hoogste niveau (5 sterren) te werken in een dynamische en geborgen omgeving, waar de lijnen kort en duidelijk zijn.
Geen 9 tot 5 mentaliteit heeft, het geen probleem vindt om in de weekenden te werken en de overige afdelingen zonder moeite te ondersteunen waar nodig!
U beschikt over:
- aantoonbare kennis van de Amsterdamse hotelmarkt op 5 * plus niveau
- een HBO werk- en denkniveau
- meer dan alleen affiniteit met de hotellerie
- een commerciële instelling en passie voor hospitality, dit is uw natuur
- ervaring met programma's als Roomer, Microsoft office en Outlook
- een afgeronde opleiding op het gebied van hospitality en/of relevante werkervaring
- in bezit van referenties
- beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
- Meerdere talen is zeker een pré!